כביש הבטון המנדטורי
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.4593321617216 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.4317786380757 |
- | |Height= | + | |Height=49 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=כביש הבטון המנדטורי | |Name=כביש הבטון המנדטורי | ||
שורה 20: | שורה 20: | ||
|LastUpdate=12/04/2008 01:35:54 | |LastUpdate=12/04/2008 01:35:54 | ||
|WinId=633639873548322375 | |WinId=633639873548322375 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 22:47, 27 בדצמבר 2010
תקציר
כביש הבטון - נסלל בימי המנדט הבריטי, משדה התעופה בעזה ל"ביצורים" דרך מכרות הגפרית. עד מלחמת העצמאות הכביש שימש כעורק תחבורה עיקרי מנחאביר צפונה. עם פרוץ מלחמת העצמאות ולאחריה, חדלו מלהשתמש בו והיו נוסעים בדרך עפר שעברה ממזרח לבארות יצחק, עד לכביש סעד. לימים נסלל באותו תוואי, כביש הנגב המערבי.
הרחבה
סיווג: אחר
נגישות:
מקור:soogsoog
תאריך עדכון: 12/04/2008 01:35:54
קישורים חיצוניים