עבודות לכריית מנהרה של הרכבת המהירה
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.1809177276392 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.8079854458355 |
- | |Height= | + | |Height=648 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=עבודות לכריית מנהרה של הרכבת המהירה | |Name=עבודות לכריית מנהרה של הרכבת המהירה | ||
שורה 16: | שורה 16: | ||
|LastUpdate=11/21/2010 11:45:03 | |LastUpdate=11/21/2010 11:45:03 | ||
|WinId=634259727034800531 | |WinId=634259727034800531 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 03:15, 28 בדצמבר 2010
תקציר
החל מאוקטובר 2010 במקום עבודות לכריית המנהרה הלפני אחרונה של קו הרכבת המהיר מתל אביב לירושלים.
כפ הנראה מכאן תמשיך הרכבת בגשר מעל כביש 9 אל המנהרה האחרונה שמובילה לתחנה שמתחת לבנייני האומה.
הרחבה
סיווג: אחר
נגישות:
מקור:zoharby
תאריך עדכון: 11/21/2010 11:45:03
קישורים חיצוניים