סימון הקרן הבריטית PEF למפלס הים

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:סימון הקרן הבריטית PEF למפלס הים. תיאור:על גבי סלע זה מסותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס הים על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900)
שורה 3: שורה 3:
|Lat=31.706103357624
|Lat=31.706103357624
|Height=-376
|Height=-376
-
|MeasuredByGPS=No
+
|MeasuredByGPS=Yes
|Name=סימון הקרן הבריטית PEF למפלס הים
|Name=סימון הקרן הבריטית PEF למפלס הים
|Description=על גבי סלע זה מסותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס הים על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917. (נפוצה טעות שהקוים הם קוי מפלס הים).
|Description=על גבי סלע זה מסותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס הים על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917. (נפוצה טעות שהקוים הם קוי מפלס הים).
-
מאחר ובתקופה הבריטית מפלס המים הגיע לתחתית הבולדר וליכך את המצוק שמדרום, לא הייתה אפשרות לקישור בכביש בין צפון ים המלח לדרומו, וקישור שכזה בוצע רק לאחר מלחמת ששת הימים 1968, עת התגלה הקו שוב.
+
מאחר ובתקופה הבריטית מפלס המים הגיע לתחתית הבולדר ולחך את המצוק שמדרום, לא הייתה אפשרות לקישור בכביש בין צפון ים המלח לדרומו, וקישור שכזה בוצע רק לאחר מלחמת ששת הימים 1968, עת התגלה הקו שוב.
הוצב ע"י מקליסטר בראשית המאה ה-20 ובשנים הראשונות -גובה ים המלח נמדד ע" י צוות בית החולים הסקוטי בי"ם ועובדי חברת האשלג.
הוצב ע"י מקליסטר בראשית המאה ה-20 ובשנים הראשונות -גובה ים המלח נמדד ע" י צוות בית החולים הסקוטי בי"ם ועובדי חברת האשלג.
נ.צ. בGPS
נ.צ. בGPS
-
|LongDescription=בקישור הצלת הסלע וכיצד סללו את הכביש
+
|images=Pef rock.JPG,סלעפאפ.jpg,2016.04.02-173744.527.android.jpg,2016.04.02-173826.806.android.jpg
-
|images=Pef rock.JPG,סלעפאפ.jpg,,2016.04.02-173744.527.android.jpg,2016.04.02-173826.806.android.jpg
+
|Accessibility=
|PointType=אתר היסטורי
|PointType=אתר היסטורי
-
|ExtLinks=http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1616871
+
|Contributors=נעם עציוני, עמית הורן, Moshealek, Urijjj, Marikriber, צוות08, יצחק לוסטיג, ליאו, אריה.אלאלוף
-
|Contributors=נעם עציוני, עמית הורן, Moshealek, Urijjj, Marikriber, צוות08, יצחק לוסטיג, ליאו
+
|csrc=mobile
-
|csrc=I14
+
|LastUpdate=11/14/2020 08:54:04
-
|LastUpdate=1/12/2019 17:55:24
+
|WinId=633033381196103504
|WinId=633033381196103504
-
|Accessibility=
+
|LongDescription=בקישור הצלת הסלע וכיצד סללו את הכביש
 +
|ExtLinks=http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1616871
}}
}}

גרסה מתאריך 08:54, 14 בנובמבר 2020

Pef rock.JPG

   -376 מ'

תקציר

על גבי סלע זה מסותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס הים על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917. (נפוצה טעות שהקוים הם קוי מפלס הים). מאחר ובתקופה הבריטית מפלס המים הגיע לתחתית הבולדר ולחך את המצוק שמדרום, לא הייתה אפשרות לקישור בכביש בין צפון ים המלח לדרומו, וקישור שכזה בוצע רק לאחר מלחמת ששת הימים 1968, עת התגלה הקו שוב. הוצב ע"י מקליסטר בראשית המאה ה-20 ובשנים הראשונות -גובה ים המלח נמדד ע" י צוות בית החולים הסקוטי בי"ם ועובדי חברת האשלג.

נ.צ. בGPS

הרחבה

בקישור הצלת הסלע וכיצד סללו את הכביש

סיווג: אתר היסטורי
נגישות:
מקור:נעם עציוני, עמית הורן, Moshealek, Urijjj, Marikriber, צוות08, יצחק לוסטיג, ליאו, אריה.אלאלוף
תאריך עדכון: 11/14/2020 08:54:04

קישורים חיצוניים

http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1616871 סלעפאפ.jpg2016.04.02-173744.527.android.jpg2016.04.02-173826.806.android.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים