צומת "אל תקרא לי שחור" / צומת הג'יפ התלוי

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 6: שורה 6:
|Name=צומת "אל תקרא לי שחור" / צומת הג'יפ התלוי
|Name=צומת "אל תקרא לי שחור" / צומת הג'יפ התלוי
|Description=הצומת מצויינת בג'יפ שיושב על עמוד בכביש לבוטמיה. לאחר מלחמת ששת הימים מלחמת יום כיפור  רשם אחד הטנקיסטים על מבנה שהיה במקום "אל תקרא לי שחור אלא טנקיסט" ומאז כך נקראית הצומת בפי יחידות הצבא המקומיות. ציר הנפט  עצמו היה לפחות עד סוף שנות ה80' באחריות חטיבה 7 ולכן התימרור בו היה לא סטנדרטי (תמרורי גולגלות, רכבים הפוכים וכד').
|Description=הצומת מצויינת בג'יפ שיושב על עמוד בכביש לבוטמיה. לאחר מלחמת ששת הימים מלחמת יום כיפור  רשם אחד הטנקיסטים על מבנה שהיה במקום "אל תקרא לי שחור אלא טנקיסט" ומאז כך נקראית הצומת בפי יחידות הצבא המקומיות. ציר הנפט  עצמו היה לפחות עד סוף שנות ה80' באחריות חטיבה 7 ולכן התימרור בו היה לא סטנדרטי (תמרורי גולגלות, רכבים הפוכים וכד').
-
עדכון באמצעות הבלוג "נעמוש": את הג'יפ תלו אנשי סוללת מרגמות 336 אחרי מלחמת ששת הימים כמעשה קונדס. הג'יפ הועלה על העמוד ללא סיוע מנוף, באמצעות כננת קומנדקר. סוללת מרגמות זו היתה ממוקמת על הסוסיתא והשתתפה בקרבות ארטילריה מול הסורים תוך הענקת 3 צל"שים לאנשיה.  
+
עדכון בבלוג "נעמוש": את הג'יפ תלו אנשי סוללת מרגמות 336 אחרי מלחמת ששת הימים כמעשה קונדס. הג'יפ הועלה על העמוד ללא סיוע מנוף, באמצעות כננת קומנדקר. סוללת מרגמות זו היתה ממוקמת על הסוסיתא והשתתפה בקרבות ארטילריה מול הסורים.  
-
 
+
האחראי על תליית הגיפ- לוחם בתותחנים, יליד מושב הזורעים עמוס אייזנברג. עקב יצירתיותו קיבל פקודה מהמפקד שלו לעשות זאת בתקופת מלחמת ששת הימים בהשראת פסל מעין זה שהמפקד ראה במקום אחר- (הובטח לו בתמורה שבוע רגילה ,שלפי מה שסיפר לא קיבל זאת) ומילא פקודה זאת בהצלחה באמצעות שלשה אנשים נוספים אכן ע"י מנוף גלגלת שקשרו לעמוד. בתחילה עמוד המתכת לו עמד בעומס אז חיזקו אותו עם עמוד תמיכה מעץ.
האחראי על תליית הגיפ- לוחם בתותחנים, יליד מושב הזורעים עמוס אייזנברג. עקב יצירתיותו קיבל פקודה מהמפקד שלו לעשות זאת בתקופת מלחמת ששת הימים בהשראת פסל מעין זה שהמפקד ראה במקום אחר- (הובטח לו בתמורה שבוע רגילה ,שלפי מה שסיפר לא קיבל זאת) ומילא פקודה זאת בהצלחה באמצעות שלשה אנשים נוספים אכן ע"י מנוף גלגלת שקשרו לעמוד. בתחילה עמוד המתכת לו עמד בעומס אז חיזקו אותו עם עמוד תמיכה מעץ.
|images=2014.10.10-144111.711.android.jpg
|images=2014.10.10-144111.711.android.jpg
שורה 13: שורה 12:
|Contributors=עמית הורן, גולי, Windgolan, אלי941, Nirshman, שלמה מ', וקשי
|Contributors=עמית הורן, גולי, Windgolan, אלי941, Nirshman, שלמה מ', וקשי
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=4/18/2020 18:22:02
+
|LastUpdate=4/18/2020 18:23:00
|WinId=633863943477600060
|WinId=633863943477600060
|LongDescription=
|LongDescription=

גרסה מתאריך 18:23, 18 באפריל 2020

2014.10.10-144111.711.android.jpg

   671 מ'

תקציר

הצומת מצויינת בג'יפ שיושב על עמוד בכביש לבוטמיה. לאחר מלחמת ששת הימים מלחמת יום כיפור רשם אחד הטנקיסטים על מבנה שהיה במקום "אל תקרא לי שחור אלא טנקיסט" ומאז כך נקראית הצומת בפי יחידות הצבא המקומיות. ציר הנפט עצמו היה לפחות עד סוף שנות ה80' באחריות חטיבה 7 ולכן התימרור בו היה לא סטנדרטי (תמרורי גולגלות, רכבים הפוכים וכד'). עדכון בבלוג "נעמוש": את הג'יפ תלו אנשי סוללת מרגמות 336 אחרי מלחמת ששת הימים כמעשה קונדס. הג'יפ הועלה על העמוד ללא סיוע מנוף, באמצעות כננת קומנדקר. סוללת מרגמות זו היתה ממוקמת על הסוסיתא והשתתפה בקרבות ארטילריה מול הסורים. האחראי על תליית הגיפ- לוחם בתותחנים, יליד מושב הזורעים עמוס אייזנברג. עקב יצירתיותו קיבל פקודה מהמפקד שלו לעשות זאת בתקופת מלחמת ששת הימים בהשראת פסל מעין זה שהמפקד ראה במקום אחר- (הובטח לו בתמורה שבוע רגילה ,שלפי מה שסיפר לא קיבל זאת) ומילא פקודה זאת בהצלחה באמצעות שלשה אנשים נוספים אכן ע"י מנוף גלגלת שקשרו לעמוד. בתחילה עמוד המתכת לו עמד בעומס אז חיזקו אותו עם עמוד תמיכה מעץ.

הרחבה



סיווג: צמת
נגישות:
מקור:עמית הורן, גולי, Windgolan, אלי941, Nirshman, שלמה מ', וקשי
תאריך עדכון: 4/18/2020 18:23:00

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים