תחנת בר גיורא
מתוך עמוד ענן
(שם:תחנת בר גיורא. תיאור:עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למ) |
|||
(12 גרסאות ביניים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.0737044461 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.7478753686 |
- | |Height= | + | |Height=409 |
- | |MeasuredByGPS= | + | |MeasuredByGPS=Yes |
|Name=תחנת בר גיורא | |Name=תחנת בר גיורא | ||
- | |Description= | + | |Description=עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר. |
- | + | עדכון מטיילים מ 2/2/2018:. מבנה התחנה חסום לכניסה והחלונות חסומים גם הם , אי אפשר להסתכל פנימה. | |
- | עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. | + | עדכון 11/02/2022 - התחנה פתוחה. ניתן להיכנס מהדלת הצדדית. מערכת ניתוב פסים קיימת |
- | + | עדכון, 3.2024 לפי תיק השימור מארכיון הרכבת התחנה נבנתה כולה בתקופה הבריטית. אין כאן מבנים עותמאנים. המבנה בעל הבניה הפשוטה מצפון מזרח לתחנה הוא מגורי המסילאים. | |
- | ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב | + | |images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg,2022-10-11T12_19_38.50482494986.jpg |
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר. | + | |
- | |images=2011.08.10-183010.933.iphone.jpg,2011.08.10-183446.117.iphone.jpg,2011.08.10-184050.206.iphone.jpg, | + | |
|Accessibility=רכב פרטי | |Accessibility=רכב פרטי | ||
- | |PointType= | + | |PointType=מבנה |
- | |Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88 | + | |Contributors=עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית, Shaked540, משהור1, שירהונדב, דוד אייזנבך, Dbelk, Pink is@yahoo.com |
- | |csrc= | + | |csrc=mobile |
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=3/28/2024 17:30:09 |
|WinId=633527571018996859 | |WinId=633527571018996859 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה אחרונה מתאריך 17:30, 28 במרץ 2024
תקציר
עד 1948 נקראה תחנת דיר א-שיח' על קו הרכבת מיפו לירושלים. ניתן לראות במקום את בניין התחנה הבריטי ובתוכו ידיות ויסות למסילה, מספר מבנים תורכיים, שני פילבוקסים להגנת התחנה מהכפרים העוינים שסביב ועד לפני שנתיים ניתן היה להבחין במערכת ניתוב פסים בריטית. לצד הבניין שרידי מתקני מים להזנה לדודי הקיטור. מבני שירותים עם "בול פגיעה" היסטורי. במרחק קצר מן הגשר יש מעבר להולכי רגל מעל נחל שורק. כשמגיעים מנחל קטלב יש לעבור מתחת לגשר האבן של פסי הרכבת ולפנות ימינה כחמישים מטר.
עדכון מטיילים מ 2/2/2018:. מבנה התחנה חסום לכניסה והחלונות חסומים גם הם , אי אפשר להסתכל פנימה.
עדכון 11/02/2022 - התחנה פתוחה. ניתן להיכנס מהדלת הצדדית. מערכת ניתוב פסים קיימת
עדכון, 3.2024 לפי תיק השימור מארכיון הרכבת התחנה נבנתה כולה בתקופה הבריטית. אין כאן מבנים עותמאנים. המבנה בעל הבניה הפשוטה מצפון מזרח לתחנה הוא מגורי המסילאים.
הרחבה
סיווג: מבנה
נגישות: רכב פרטי
מקור:עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, היסטוריה על המפה, Marikriber, פשי פז-טל, סלו147, אלדד52, Alexta88, Charliz, Alik36, אסףחגית, Shaked540, משהור1, שירהונדב, דוד אייזנבך, Dbelk, Pink is@yahoo.comwarning.pngייצוג המחרוזת עמית הורן, אידוב, יואב רופא, ערן אהרון, הי <span class="smwwarning">[…]</span> נדב, דוד אייזנבך, Dbelk, Pink is@yahoo.com ארוך מדי.
תאריך עדכון: 3/28/2024 17:30:09
קישורים חיצוניים